Nabór wewnętrzny w służbie cywilnej
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KĘPNIE
POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII
POSZUKUJE KANDYDATA NA STANOWISKO:
Inspektor Weterynaryjny ds. zdrowia i ochrony zwierząt
w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu
- Graniczna 14, 63-600 Kępno
Miejsce wykonywania pracy Kępno
WARUNKI PRACY
- praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00
- praca w siedzibie jak i poza siedzibą Inspektoratu
- narzędzia pracy- komputer i sprzęt biurowy
- brak windy i podjazdów
- brak dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych
ZAKRES ZADAŃ
- nadzór nad badaniami monitoringowymi chorób zakaźnych
- sporządzanie harmonogramów chorób zakaźnych zwierząt i kontrola ich realizacji
- przeprowadzanie dochodzeń epizootycznych oraz czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej
- kontrola weterynaryjna przy wywozie i przywozie zwierząt w handlu i obrocie
- kontrola dobrostanu zwierząt gospodarskich
- kontrola podmiotów nadzorowanych
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych badań i kontroli, obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych
- bieżąca analiza informacji w zakresie ochrony zdrowia zwierząt, zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz ochrony zwierząt w świetle obowiązujących przepisów prawa krajowego, unijnego i wytycznych
- bieżące załatwianie spraw wyjaśniających, odwoławczych i organizacyjnych z zakresu ochrony zdrowia zwierząt, zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
- wystawianie świadectw weterynaryjnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: wyższe weterynaryjne (lekarz weterynarii)
- umiejętność biegłej obsługi komputera
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość przepisów w zakresie monitorowania i zwalczania chorób zakaźnych oraz dobrostanu zwierząt
- umiejętności redakcyjne, pisanie pism, obsługa programów MS Office
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność , odpowiedzialność , samodzielność , rzetelność
- doświadczenie zawodowe/ staż pracy: 2 lata stażu pracy w Inspekcji Weterynaryjnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- dokumenty należy złożyć do : 20.12.2021 roku
- decyduje data osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów :
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
- Graniczna 14 63-600 Kępno
Dokumenty należy złożyć w kopercie z dopiskiem : Nabór na stanowisko inspektora weterynaryjnego ds. zdrowia i ochrony zwierząt.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie, ul. Graniczna 14, 63-600 Kępno
· Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu 62 78 22 491
· Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
· Informacje o odbiorcach danych: komisja rekrutacyjna powołana przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kępnie
· Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
· Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
· Podstawa prawna przetwarzania danych:
· art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
· art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
· art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
· Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
· Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
Dokumenty złożone nie będą zwracane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby niezakwalifikowane nie będą informowane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | PIW Kępno |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-12-15 |
Data publikacji: | 2021-12-15 |
Osoba sporządzająca dokument: | Karolina Musiał |
Osoba wprowadzająca dokument: | Karolina Musiał |
Liczba odwiedzin: | 945 |